
Isten s n
Sarktott igazsgok
halma igaz sarktsknt
al' ma,s nemcsak ma,
alszik mindig,mint az
ember,a mindenkori
ember – mg te is,
hiba vagy klnb;
a sarktand jelen
benned ugyangy
valsgra igazul,
mint,mondjuk,bennem;:)
s Ica,vagy ha nem is,
de vica(az)versa – ez isten
ltezse;s nemcsak
a te istened;
nos,eddig valamilyen
kotyvalk nyelven
prbltam igazodni
felfogkpessgedhez,
hvhatjuk akr
sza(k/g)talan irodalomba
torzult filonyelvnek – ezt
klti zsenim mondatja
velem;merthogy
a tartalmi logikt
kltszetbe folytani
igazn igaz arra,
hogy kifejezzem tmren
azt,ami sarktva hamis,
de sarktsa igaz marad;
ahol a valsg egyezik
az igazzal,a ltszat
pedig a hamissal;
most lsd tisztbban,
de fennll a veszly,
hogy nem fogod megrteni,
legfeljebb sztdurran az is,
mirl eddig nem tudtl,
illetve azt hitted,hogy
ismered,hisz' tenmagaddal
csak magad brsz,
azaz istened,persze,
thatva tged;
teht ,me, a tmr
kijelentsem:a valtlan
valsgokat vals
valtlansgok sarktjk,
s megfordtva is igaz
a dolog,azaz a sarkts;
tmren ez isten;
kifejtve,hogy ne kelljen
neked is ¼ napot
elmlkedned fenti
lltsomon(lass vagyok,
istenem!)taln kzelebb
hozza elmdhez
a mindenkori igazsgot,
de lehet,hogy egy let
is kevs lesz r;:)
mindenesetre megr
nekem egy prbt,
htha felismered -
mg most,na j,
szrtelentem hetyke
szvem,s azt mondom,
holnap - hogy mindig is
szabad voltl;
kicsit olyan leszek,
mint Parmenidsz;
azaz bebizonytom,
hogy jrt eddig
legkzelebb az
igazsghoz,s ezzel az is
kikristlyosodik,
hogy n mg kzelebb
llok istenhez;
teht
a mindenkornak szl
igazsgom:
a vals valtlansg
nem ms,mint egy
igazi ltszat,egy ltez
ltszat; hogy konkrt
(sarktott:))pldval
ljek:a hamis ember
esetben,mikor gy
tekintnk r,mint
ami nem az,aminek
ltszik,azaz nem igaz
az,hogy ember,teht
emberlte hamis,
hisz hinyzik belle
az,ami igazz teszi,
az ember lnyege,
amitl ember az ember;
teht egy ltez
ltszatrl beszlek,
mely nem ms,mint az,
ami embernek ltszik,
de nem az(robot ember);
jelen esetben az ember
ltszata a valsg;
a valtlan valsgnl
ez gy olvasand,
hogy a ltszatember
az ember ltszata,
az ember ltszatt,
rzett kelti bennnk;
a ltszatvalsg
a valsg ltszata lesz;
szrevehetjk teht,
hogy a vals
valtlansg egy ltez
ltszat,hamissg,
'nem az,ami'-sg,
teht 'akknt nem
ltez'-sg,mikor is
a nem-ltez valsga
az,hogy akknt nincs,
jelen pldnknl
maradva: az ember
ltszata,nem-lte mint
valsg kap itt hangslyt,
teht a lnyeg az,
hogy valsga
nem-ltezknt valsul
meg,ltszatknt
tndkl elttnk,
ltezik ltszata;
mg a valtlan
valsg ltszat hangslyt
kap,azaz lnyege,
hogy nem ltszik,
nincs szmunkra,
nem ltezik mint
valsg;
a 'ltezik ltszata'
valamiknt,a 'nem
ltezik mint valsg'
pedig semmiknt
rtelmezhet;
teht a vals
valtlansg mint
igaz az,hogy hamis,
mint igaz az,hogy
nem az,mint igaz az,
hogy akknt nincs,
azaz igaz az,
hogy semmiknt van
a semmi igazsgt,
a nem-ltez ltezst,
a valtlan valsg
mint hamis igazsg,
mint hamis az,
hogy igaz,
pedig az igazsg,
a ltez hamissgt,
nem-ltezst igazolja;
vagyis mikor
a nem-ltez ltezst
s a ltez nem-ltezst
emltem,akkor nem
msrl,mint isten
miknt ltezsrl
beszlek,azaz a lt
s a nemlt mint
az egy kt aspektusa
ltezsrl;az egy
kt plusrl,sarkrl,
melyben a ltezs gy
folyik,hogy egyikrl
a msikra ugrik,folyton
sarkt - e folyamat
mondhatni,alkot levs
e szksgszer logika
mentn,illetve ltal
megy vgbe – ez az
egsz mechanizmus
lesz isten mint tudat,
mint a logika tudata,
mint tudatra bredt
logika(logosz)...
|